Over Marijn

Hoi, ik ben Marijn!

a.k.a. Days of Content

Ik leer ambitieuze ondernemers een ijzersterke marketingfunnel te maken en hoe zij hun bereik, conversies en leads  verhogen door de inzet van online advertising en e-mailmarketing. Ik vind het heel belangrijk om niet alleen taken uit handen te nemen, maar voooral ook om jou te leren hoe het moet. Zodat je snapt hoe jouw bedrijf kan groeien.

In 2018 haalde ik mijn bachelor in Media in Cultuur. Tijdens die studie werkte ik al als Marketingmanager bij een Amsterdamse start-up waar ik de marketingfunnel bouwde en advertenties beheerde. Na mijn studie kwam ik bij RTL terecht, waar ik als Marketing Analist reclamecampagnes van adverteerder analyseerde.

Het begon te kriebelen om zelf succesvolle campagnes op te zetten voor bedrijven. En dan niet alleen voor gigantische bedrijven met een giga marketingbudget. Ik wilde zelfstandige ondernemers en MKB’ers leren hoe ze hun budget efficient kunnen inzetten om een optimaal resultaat te behalen.

Met al mijn kennis én ervaring startte ik in 2019 Days of Content. In de afgelopen 1,5 jaar heb ik veel ondernemers mogen helpen bij het opzetten van succesvolle marketingfunnels – mét resultaat. Zo behaal ik een Return on Ad Spend (return op elke uitgeven €1) van €2, €5 en zelfs boven de €200.

Ik help jou graag om dat ook te bereiken. 
  

Mijn Missie

“Ik help jou met het groeien van je bedrijf tot de volle potentie door je te ondersteunen op het  online advertising. Ik neem deze dienst niet enkel uit handen, ik leer jou ook waarom en hoe dit werkt. Zodat je het vervolgens zelf ook kunt toepassen.”

Marijn van Trierum
marijn van trierum profielfoto

NEEM CONTACT OP

Ik help je bij het maken van een strategische marketing funnel om meer bereik, meer leads en meer aankopen te bereiken.

13 + 10 =