Over Marijn
Hoi, ik ben Marijn!
a.k.a. Days of Content
Ik leer ambitieuze ondernemers een ijzersterke marketingfunnel te maken en hoe zij hun bereik, conversies en leads verhogen door de inzet van online advertising en e-mailmarketing. Ik vind het heel belangrijk om niet alleen taken uit handen te nemen, maar voooral ook om jou te leren hoe het moet. Zodat je snapt hoe jouw bedrijf kan groeien.
In 2018 haalde ik mijn bachelor in Media in Cultuur. Tijdens die studie werkte ik al als Marketingmanager bij een Amsterdamse start-up waar ik de marketingfunnel bouwde en advertenties beheerde. Na mijn studie kwam ik bij RTL terecht, waar ik als Marketing Analist reclamecampagnes van adverteerder analyseerde.
Het begon te kriebelen om zelf succesvolle campagnes op te zetten voor bedrijven. En dan niet alleen voor gigantische bedrijven met een giga marketingbudget. Ik wilde zelfstandige ondernemers en MKB’ers leren hoe ze hun budget efficient kunnen inzetten om een optimaal resultaat te behalen.
Met al mijn kennis én ervaring startte ik in 2019 Days of Content. In de afgelopen 1,5 jaar heb ik veel ondernemers mogen helpen bij het opzetten van succesvolle marketingfunnels – mét resultaat. Zo behaal ik een Return on Ad Spend (return op elke uitgeven €1) van €2, €5 en zelfs boven de €200.
Ik help jou graag om dat ook te bereiken.

Mijn Missie
“Ik help jou met het groeien van je bedrijf tot de volle potentie door je te ondersteunen op het online advertising. Ik neem deze dienst niet enkel uit handen, ik leer jou ook waarom en hoe dit werkt. Zodat je het vervolgens zelf ook kunt toepassen.”


