Blog
Evalueren: de belangrijkste KPI’s voor jouw doelstelling [gratis printable]
Dit zijn de KPI per advertentiedoel [Download] Wanneer jouw advertenties enige tijd lopen, wil je deze evalueren. Het is nu belangrijk om te analyseren op welke vlakken jouw advertenties het goed doen en wat je juist moet verbeteren. Bij het maken van jouw...
12x zo kun jij meer aankopen behalen met jouw online advertenties
12x zo kun jij meer aankopen behalen met jouw online advertenties Je hebt jouw advertenties ingesteld en je best gedaan voor converterende teksten en afbeeldingen. De campagnes lopen inmiddels, maar... er komen maar geen aankopen via de advertenties?! Geloof...
Is jouw Facebook Pixel AVG Proof?
Is jouw Facebook Pixel wel AVG Proof? Toen twee jaar geleden de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) werd ingevoerd gingen bedrijven als een gek aan de slag met het maken van Privacy Statements en Cookie meldingen. En jij vast ook. Als je sinds die...
Waarom je geen a/b test moet inzetten bij Facebook & Instagram advertenties
Waarom je geen a/b test moet inzetten bij Facebook & Instagram advertenties Als je start met adverteren lees je veel over A/B testen. Met deze optie kun je verschillende doelgroepen, titels, afbeeldingen en teksten testen voordat je jouw online advertentie...
Facebook Shops komt eraan: Zo kun jij het gebruiken
Facebook Shops komt eraan: Zo kun jij het gebruiken Facebook beweegt langzaam van social media platform naar e-commerce platform. Binnenkort lanceren ze een nieuwe functie: Facebook Shops. Met deze feature wordt het nog makkelijker om producten te (ver)kopen. In deze...
Hoe je YouTube inzet als marketingtool in 2020
Al jaren wordt er hard geroepen dat video dé grootste trend is binnen de (social) media. En ook wij staan hier volledig achter. Video is een geweldig middel voor het verbeteren van het merkgevoel van consumenten. Dit leidt tot een verhoogde merkbetrokkenheid. Maar hoe...
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Met de nieuwsbrief van Days of Content ontvang jij regelmatig gratis tips over online marketing in je mailbox. Je krijgt tips over het optimaliseren van jouw advertenties en e-mailcampagnes. Ook houd ik voor jou alle ontwikkelingen op het gebied van online advertising voor je in de gaten. Zo ben jij helemaal up-to-date en is nog marketing altijd actueel.